Aldaketak egin aurretik, aldaketaren izaera (puntual edo iraunkorra) eta zerk eragina den hartuko da kontuan:
- Ordutegian bateraezintasunak aurkitu badira, horiek konpontzeko beharrezko aldaketak
egingo dira eta, orokorrean, webuntisen grabatuko da.
- Edozein aldaketa egingo bada, eragindako ikasle guztiei kontsulta egin beharko zaie
eta, gutxienez, lehen aldiz matrikulatutako ikasle guztien kontrako iritzirik gabe egin beharko da.
- Aldaketa puntuala bada, inplikatutako pertsona guztiei jakinaraziko zaie: irakasle,
ikasle, antolakuntza akademikorako dekanorde eta sailetako edo ataletako harremanetarako
arduradunei.
- Irakasle batek zehaztutako ordutegian dagokion eskola emateko ezintasuna badu,
aparteko eskola ordu eta espazioak erabili beharra ekiditeko,
lehenetsiko dira irakaskuntza-orduen elkartrukeak beste ikasgai batzurekin.
- Aldaketaren ondorioz espazio eskaria egin behar bada, horretarako web-formularioa erabiliko da.
Hori guztia kontuan izanik, webgune honetan, kasu bakoitzean aldaketak egiteko erabiliko diren irizpide eta prozedurak azaltzen dira.
Azkenik, kontuan izan behar da edozein aldaketak uste baino eragin larriagoa izan dezakeela espazio eta taldeen kudeaketan.
|