Ordutegien aldaketa-eskarien kudeaketa, gelen erreserba
eta ordenagailuen gelen eta orgen erreserba

eu | es

Ikasturte bakoitzerako ordutegiak, aplikagarriak diren lege eta araudiei jarraituz, aurreko ikasturtea amaitu baino lehen prestatu behar dira eta Fakultate Batzarrean onartu ikasleek matrikula egin aurretik. Ondoren egin daitezkeen aldaketak mugatu egin behar dira, ezin direlako aldaketak egin ikasleek matrikula egin ondoren baldin eta ez badago justifikazio egokirik. Horregatik, aldaketak egiteko irizpide argiak ezarri beharra dago eta, orri honetan, irizpide horiek azaltzen dira.
++
Aldaketak egin aurretik, aldaketaren izaera (puntual edo iraunkorra) eta zerk eragina den hartuko da kontuan:
  • Ordutegian bateraezintasunak aurkitu badira, horiek konpontzeko beharrezko aldaketak egingo dira eta, orokorrean, webuntisen grabatuko da.
  • Edozein aldaketa egingo bada, eragindako ikasle guztiei kontsulta egin beharko zaie eta, gutxienez, lehen aldiz matrikulatutako ikasle guztien kontrako iritzirik gabe egin beharko da.
  • Aldaketa puntuala bada, inplikatutako pertsona guztiei jakinaraziko zaie: irakasle, ikasle, antolakuntza akademikorako dekanorde eta sailetako edo ataletako harremanetarako arduradunei.
  • Irakasle batek zehaztutako ordutegian dagokion eskola emateko ezintasuna badu, aparteko eskola ordu eta espazioak erabili beharra ekiditeko, lehenetsiko dira irakaskuntza-orduen elkartrukeak beste ikasgai batzurekin.
  • Aldaketaren ondorioz espazio eskaria egin behar bada, horretarako web-formularioa erabiliko da.
Hori guztia kontuan izanik, webgune honetan, kasu bakoitzean aldaketak egiteko erabiliko diren irizpide eta prozedurak azaltzen dira.

Azkenik, kontuan izan behar da edozein aldaketak uste baino eragin larriagoa izan dezakeela espazio eta taldeen kudeaketan.


Eskaerei buruzko eskema orokorra


Prozeduren azalpen garatua honako ataletan banatuta dago:
  1. Aldaketa-eskariak ikaslearentzat edo irakaslearen bateraezintasunak ematen direnean
  2. Aldaketa-eskari puntualak eta justifikatuak.
  3. Egokiro justifikatu gabe dauden aldaketa-eskariak
  4. Ekitaldi edo bilera zientifiko, tekniko edo profesionaletara edo laginketak egitera joateko eskatzen diren ordutegi-aldaketak
  5. Ebaluazio jarraituaren jarduerak egiteko eskatzen diren ordutegi-aldaketak/erreserbak
  6. Masterreko klaseak emateko egiten diren erreserbak
  7. Ordenagailuen gelen eskariak eta ordenagailuen orgak erabiltzeko eskariak

Ikusi dena


A. Aldaketa-eskariak ikaslearentzat edo irakaslearen bateraezintasunak ematen direnean

Ordutegiak programatzean detektatu ez ziren bateraezintasunak detektatzen badira edo ondoren egin beharrekoak izan diren aldaketek bateraezintasunak sortu badituzte (adibidez, praktika taldeak gehitu direlako edo kendu egin direlako), konponbidea aurkitu beharko da. Ordutegiak Fakultate Batzarrean onartu aurretik ikusi ez ziren bateraezintasunak detektatzen badira edo ondoren egin beharrekoak izan diren aldaketek bateraezintasunak sortu badituzte (adibidez, praktika taldeak gehitu edo kendu egin direlako), konponbidea aurkitu beharko da.

Honako kasuak gerta daitezke:

  • Ikasle taldeentzako bateraezintasunak ikasmaila bereko ikasgaien ordutegietan.

    Oharra: jarduera praktikoak (GA, GL, GO, S, TI, TA eta GCA) egiteko talde bat baino gehiago aurreikusita daudenean (adibidez, GA1 eta GA2), taldeak ikasleen abizenaren ordena alfabetikoaren arabera sortu behar dira, Gradu Bikoitzeko ikasleak salbu. Ikasle horiek lehen talde praktikoak sartu behar dira.

    Gerta daiteke, hala ere, ikasle-banaketa desberdina suertatzea irakasgaien artean. Kasu honetan:

    1. Ikasleei eurei eskatu taldez elkar-truka daitezela bateraezintasunak konpontzeko
    2. Horrela konpontzen ez bada, irakasleen artean konponketa bilatu.
    3. Hori nahikoa ez balitz, ikasmailako koordinatzailearen laguntza eskatu.
    4. Aurreko guztiarekin konpontzen ez bada, ikasmailako koordinatzaileak Antolakuntza Akademikoko Dekanordearen parte hartzea eskatuko du

     
  • Irakasleentzako bateraezintasunak beren ordutegian.

    Matrikulazio garaian ezaguna zen ordutegian, irakasle bati ikasgai baten orduen % 15a baino gehiago beste ikasgai batenarekin edo batzuenekin gainjartzen bazaio, Sailak irakasleen esleipen berria egin beharko du edo, aukeran, aldaketa egiteko eskari formala egin beharko dio Antolakuntza Akademikoko dekanordeari. Eskarian adierazi beharko da zein zailtasun dauden irakasleen esleipen egokia egiteko, eta aldaketa proposamena igorriko du ordutegi-aldaketa proposamen batekin. Ordutegi berri hori ikasle taldearen ordezkariarekin adostuta egon beharko da eta ikasmailako koordinatzailearen oniritzia izan beharko du.

Aurreko kasuetan egin beharreko ordutegien aldaketak Webuntis / Untis Mobile sistematan islatu behar badira (aldaketa iraunkorrak), Antolakuntza Akademikoko Dekanordeari egin behar zaio eskaria. Bestela, erreserbak egiteko formularioa erabili daiteke aldaketa eskaria egiteko.